Trikovi za što lakše pakiranje

Putujem na Šri Lanku na 10 dana sama i bez nekog pravog plana. Za put sam se spakirala kao žena. Točno onako kako se sve žene pakiraju, a to je već svima poznato. Spakirala sam se za 10 dana u 7kg i 32L ili što bi se reklo, u jedan prosječni avionski ručni prtljag.

Od kuda predrasuda da žene pakiraju više stvari? Od istine. Istina je ta da se od nje očekuje da nosi i šminku i štikle i drugačiji outfit za svaku večer. Većina žena koristi minimalno četiri proizvoda kada muškarac koristi samo jedan. Sapun za tijelo, sapun za lice, šampon, regenerator. Dok Nivea for Men to lijepo upakira u 4in1. Lagano pakiranje kod žena znači uhvatiti se u koštac sa upravo tim problemom. Ovako nekako sam ja to napravila...

pakiranje_kozmetika

• Tekućine sve u malim pakiranjima. Možeš ih naći u Mülleru, a kasnije jednostavno sačuvati te male bočice pa pretakati sve što ti treba.
    Osobno preferiram solidnu kozmetiku, onakvu kakvu možeš naći u Lush Croatia. Imaju kamene dezodoranse, šampone, regeneratore, sapune, pastu za zube... Što god ti srce poželi! Volim ih iz više razloga. Svi Lushovi proizvodi napravljeni su ekološki i veganski, a ovi nemaju plastična pakiranja tako da ekstra eko. Istina je da su malo skuplji od proizvoda koje kupiš u DMu, ali zaista su bolji, a i traju vječno. Kupila sam 100gr sapuna za lice prije godinu dana, platila ga 70kn, i još uvijek ga koristim svaki dan. Za kraći put si možeš odrezati komadić koji ti treba. Manje tekućine u carry onu, manje šansi da ti se nešto prolije po neseseru.
    U Lushu često dobiješ i testere u malim kutijicama koje ja uvijek sačuvam pa koristim kako bih na put ponijela kremice.

• Mali Octanisept za čišćenje piercinga nakon spavanja po aerodromima, autobusima, hostelima, WCima klubova. Mali Bepanten za novu tetovažu jer su mi to najdraži suveniri sa putovanja. I u recikliranoj Lushovoj kutijici njihova genijalna mast Elbow Grease za održavanje tetovaža, ali i za suhu kožu. (Mogu i ja 4in1.)

• Čepići za uši i traka za kosu / maska za oči.

• Tamponi za svaki slučaj jer drugačije zemlje drže drugačije menstruacijske proizvode. U Meksiku je nemoguće naći tampone bez aplikatora. Na Sri Lanki ih navodno uopće nema za kupiti izvan glavnog grada.

• Tablete: vitamini, probiotik, aktivni ugljen popiješ kada puno piješ da nisi mamurna idući dan ili kada imaš trovanje hranom, ibuprufen za mamurluk kada ugljen ne upali.

• Kondomi. I inače, ali na putovanju posebno jer sumnjam da ćeš trčati po stranom gradu usred noći tražeći kondome. (Netko to mora reći kada već škole ne govore.)

pakiranje

• Ako odsjedate u hostelu probajte ne zaboraviti lokot za ormarić. Ja uvijek zaboravim pa kupim u hostelu pa ih sada imam tisuću i preprodajem ih na placu.

• Osim putovnice u zemlje van Europe nosim i 50 knjižica cijepljenja koje imam i ne znam kako prebaciti sve u jednu. Slika putovnice obavezno u soft i hard formatu.

• Knjiga za čitanje i razmjenu (book exchange). Kindl za čitanje. Bit će ovo naše prvo zajedničko putovanje i jako smo uzbuđeni što ćemo sada i mi biti kul. Bilježnica za pisanje.

• Mrzim kada mi na aerodromu uvale onu prozirnu vrećicu pa ja moram stvari gurati u to, pa ne mogu zatvoriti, pa se podere... Zato sam nedavno nabavila mali prozirni neseser u kojem držim tekućine da ih spremno izvadim van na aerodromu. Tete na pregledu su izvanredno zadivljene mojom spremnošću svaki puta.

• Gaće su zaista zanimljive na putovanjima jer svi ponesemo duplo više nego što nam treba jer "Što ako se ukenjam svaki dan iako sam odrasla osoba koja ima kontrolu nad probavnim radnjama ali ŠTO AKO?!"
    Ne nosim više od sedam pari gaća na putovanja. Čak i ako idem na duže. Jer, pazi sad, veš se može oprati! Moja taktika s gaćama je da na putovanja nosim samo čipkaste jer se takve najbrže posuše. Postoje i muške.

• Kad smo već na donjem rublju da kažem nešto i o grudnjacima. Investiraj u pošteni grudnjak. Na putovanjima ćeš si biti zahvalna. Pogotovo ako si poprsno obdarena. Victoria's Secret je apsolutni raj i ja dok nisam nedavno kupila jedan njihov grudnjak nisam mogla vjerovati da grudnjaci mogu biti tako udobni. Jedva sam dočekala doći doma i baciti svoj stari H&M mučenički aparat u smeće. Ovaj novi mi je toliko udoban da ga više ne skidam još u liftu dok se penjem do stana. Ovo će mu biti prvo putovanje pa javim dojmove.

• O cipelama neću puno jer nisam zadovoljna ovim što imam, ali uskoro mi dolaze Mime et moi koje su san svake putnice. Obavezno japanke za hostel i zaključajte ih jer su ih meni ukrali u Madridu. Moraš biti baš šupak da nekom ukradeš japanke pa ako vidite nisku djevojku kratke plave kose i u ovim japankama recite joj da je šupak. (Da, kupila sam opet iste takve jer mrzim šoping.)

• Jastuk za vrat je ispao iz ove priče jer sam zaključila da bih izgledala previše k'o bijela kolonizatorica drndajući se na Sri Lankanskom busu s tim oko vrata.

pakiranje-ruksak

- 1 dimje
- 2 haljine
- 1 suknja

Ovako se pakiram za bilo što od 10 dana do 100 dana. Ako je više možda si dopustim i jedne štikle. Ovako sam putovala mjesec dana po Jadranu ovo ljeto. Ali još uvijek učim, još uvijek može ovo biti i bolje. Možda jednog dana kada budem prekrasna i bez šminke i kada mi koža počne sama od sebe da blista. Najbolji trik za naučiti lako se pakirati je da uvijek sama nosiš svoju prtljagu. Onda ju idući put bez problema smanjiš za par kilograma!